حرف دل

عشق چیست؟؟؟

حرف دل

عشق چیست؟؟؟

برگرد....

عشق من برگرد به من

عشق من برگرد به من ، به آغوشم که بی تو من یه عُمره خاموشم

بی تو بی تردید چشم از دنیـــــــا می پوشم

نه ، از مرگ هرگز نمی ترسم ، ترس من از زندگی بی توست

ای نفس در این قفس برس به دادم که بشکنه سکوت فریادم

ای عشق بمون گرچه با تو اسیرم ؛ آزادم

با تو از عشق مُردن چه آسونه ، بی تو تنها دنیا یه زندونه

با تو شدم حتی تو کنج خونه

چشم من با من مدارا کن ، با گریه اشکم رو دریا کنم

عشق من برگرد به من ، برس به دادم که تا ابد نمیری از یادم

چرا مثل اشکی از چشم تو افتادم ؟ 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام گلم[:S004:
وبلاگ خیلی قشنگی داری. واقعا خوشم اومد. بازم بهت سر میزنم. موفق باشی ღ ★ ღ
ღ ★ ღ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد