حرف دل

عشق چیست؟؟؟

حرف دل

عشق چیست؟؟؟

*فال بوسه*

فال بوسه 

 

دوست دارید بدانید که چطور احساسات گرم و سوزان معشوقتان را ارضا می کنید؟ فال درمورد سبک بوسیدن متولدین ماه های مختلف است. امیدوارم با خواندن این فال با شخصیت معشوقتان بیشتر آشنا شویدو ببینید که لبهایتان چه سرنوشت عشقی برای شما رقم می زند! 

برج حمل (فروردین)
بوسه های شما تند و سریع و بسیار پرحرارت هستند که نشانگر حس شهوتران و لذت طلب شماست، اما این احساس داغ و سوزان خیلی زود فروکش می کند.
 
 
برج ثور (اردیبهشت)
بوسه های شما با تعلل صورت می گیرد اما بوسه هایی ژرف و با احساس هستند که پی در پی می آیند و می آیند و…
 
 
برج جوزا (خرداد)
بوسه های شما با فوران خنده، لبخند و مسخره بازی قطع می شود.
 
برج سرطان (تیر)
بوسه های شما گرم و لطیف است، و دوست دارید تا ابد به آن ادامه دهید…   
 
 
برج اسد (مرداد)
بوسه های شما وحشی و پراحساس، همراه با چنگ زدن و گاز گرفتن است. هیچگاه موقع بوسیدن از بروز احساسات خود جلوگیری نمی کنید و دوست دارید دیگران شما را به این خاطر تشویق کنند.
 
 
برج سنبله (شهریور)
بوسه های شما بسیار دقیق، ظریف و ماهرانه است و معشوقتان زمانی متوجه آن می شود که شما کارتان را تمام کرده اید
 
 
برج میزان (مهر)
آنقدر نگران وضعیت تنفستان هستید که نمی توانید خوب به بوسیدنتان بپردازید.
 
 
برج عقرب (آبان)
شما خیلی زود از بوسیدن می گذرید و به سراغ……چیزی می روید که پشت سر آن برسد.

برج قوس (آذر)بوسه های شما غافلگیر کننده و خود به خودی هستند که باعث می شود معشوقتان بیشتر و بیشتر طلب کند.
 
 
برج جدی (دی)
بوسه های شما لحظه ی خلاص شدن و آزادی از استرسی است که در طول روز اسیرتان کرده است.
 
برج دلو (بهمن)
بوسه های شما خیس و با کثیف کاری همراه است و هنگام بوسیدن چشمانتان را باز نگاه می دارید!
 
برج حوت (اسفند)
بوسه های شما رویایی، خیال انگیز، عاشقانه و ابدی است.

نظرات 12 + ارسال نظر
جوجوسربه هوا شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://jojosarbehava.blogfa.com/

چرا بوس اینجا آبدار و کشیده نیست

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام عزیزم
مرسی که خبرم کردی...
جالب بود .ولی من خودم قبلا این پست توی وبلاگم گذاشته بودم

ولی بازم عالی بود عزیزم.....
راستی میگم عزیزم به نظر خودت بهتر نیست رنگ قالبتو تغییر بدی..حیف نیست این همه رنگ شادو قشنگ آخه چرا مشکی؟؟؟مگه عذاداری عزیز دلم....
تو هنوزجونی بابا

جوجوسربه هوا یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

من اومدم با حضورم اینجا رو گرم کنم
ولی میگن جوجه سرده من چه جوری اینجا رو گرم کنم

*ناصر* دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ق.ظ http://www.parsian-download.com/

سلام

زیباست.........

آبجی عزیز.......

به من سر بزن......

بای..........

مونا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.shariyati-09.blogfa.com

سلام فاطمه جان وب خیلی قشنگی داری امیدوارم موفق بااشی
منو با عنوان دکتر علی شریعتی لینک کن و بهم بگو که من شما رو با چه عنوانی لینک کنم
متشکرم

پوریا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://baxirooni.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
محتوای وبلاگت بسیار خوب و جالب بود
خوشحال میشم وقتت رو بزاری و به وبلاگ منم سر بزنی
من هر روز آپم
موفق باشی

امیر سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.as-gallery.mihanblog.com/

سلام
حالت خوبه
وب منو با نام بهترینهای هالیوود و بالیوود لینک کن
بعد لینک خبرم کن
ممنون

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com




سلام به بهترین دوستم....
خوبی عزیزم؟؟؟؟خیلی دلم برات تنگ شده بود....
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_".____."_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, ".__,"_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *",,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**"____________**"$$***,,
____,;"*___"_.*__________________*___ "*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ "**,,,,
من آپ کردم...منتظر تو دوست خوبم هستم.....
راستی یادت نره توی وبلاگ برتر به وبلاگم امتیاز بدی.....
راستی یه تشکر ویژه ازت دارم بخاطر این مدت که تنهام نذاشتید....تشکر کردم بخاطر اینکه بدونی قدر خوبیاتو میدونم.....

جوجوسربه هوا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

آن کدام رنج طاقت فرساست که چاهها را رازدار ناله های علی کرده است؟

گویی هنوز صدای بغض آلود او را از عماق تاریخ به گوش می‌رسد که:

یا اشباه الرجال و لا رجال ...

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

یه سلام عاشقونه
با یه بغض بی بهونه
می نویسم تا بدونی
یاد تو، تو دل می مونه
.
.
بخاطر همین اومدم خبرت کنم که من آپ کردم...
.
.
.
.
حالا بدو بیا پیشم
تا با نظرای خوبت وبلاگم روز بهتر از روز قبلش بشه.....
راستی عزیزم یه اتفاقی برام افتاده خوشحال میشم با صبر و حوصله پستمو بخونی و نظرتو برام بذاری که اگر تو جای من بودی چی کار میکردی!؟؟!؟!؟!
منتظرتم عزیزم

جوجوسربه هوا یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://jojosarbehava.blogfa.com

(¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___
__|___|___|____|___|___|___|___|_

سلام آپم زود بیاین

جوجو پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها بر خاست

می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد