حرف دل

عشق چیست؟؟؟

حرف دل

عشق چیست؟؟؟

دل نوشته های رفتن...

 

 

هوای دلتنگی بیداد میکنه دلم به این رفتن راضی نیست 

دلم میخواد مثل بچگی ها خودمو بدم دست رویاهام 

 

ولی این عشق و دوری حقیقته یه بازی نیست 

دلم برای چشمای بی نهایت مهربونت تنگ میشه 

حس میکنم با رفتنم عشق من در دل تو کم رنگ میشه 

میسپارمت به خدا مهربون قشنگم 

 

یادت باشه در این سفر بیشتر از همیشه دلتنگم...!! 

 

خوب بچه ها یه سری عکس عاشقانه خیلی قشنگ گذاشتم حتما ببینید( نظر یادتون نره)  

 

 

 

 

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

ادامه مطلب ...

سرچشمه محبت!

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی سلام عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی  

  دوستای خوبم یه مدت نبودم دلم براتون تنگ شده بود خوشحالم که تنهام نذاشتین 

 سر چشمه ی محبتعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

ای عشق واقعی

چگونه ستایشت کنم در حالی که قلبت از محبت بی نیاز است

چگونه ببوسمت وقتی که عشقت در وجودم جاری میشود

بگزار نامت را تکرار کنم نامت زیباست دلنشین است

چه داشته ای که اینگونه مرا تلسم کرده ای

من اینگونه نبودم تو عشق را با من آشنا کردی

تو هوای دلم را با طراوت کردی

زمانی که با تو هستم به آسمان به بیکران برواز میکنم

پس بدان دوستت دارم گرچه پایان راه را نمیدانم!!! 

 

 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

 deborah.mihanblog.com

 

من ماندم و حلقه طنابی در مشت      بارفتن تو به زندگی کردم پشت 

 

بگذار فردا برسد میشنوی             دیروز غروب عاشقی خود را کشت